Marketingové výzkumy

Inovativní marketingový výzkum, kterým se naše výzkumná organizace zabývá, vyplňuje mezery v tradičních metodách. Vychází z měření okamžitých reakcí při vnímání propagačního sdělení, které nejsou zkresleny racionálním uvažováním respondenta. Přináší informace o zvýšené pozornosti, aktivaci paměti, míře pozitivních a negativních emocí... 

« více » 

 

Stručná charakteristika služby:

  • měření emocí, kognitivních reakcí v mozkové aktivitě a monitoring zrakových reakcí 
  • odhalení skutečných, neuvědomovaných (automatických) a okamžitých reakcí
  • informace nezkreslené racionálním uvažováním respondenta
  • poradenství v oblasti efektivity marketingu a využití poznatků o mozku cílové skupiny

 

Příklad zaměření výzkumu:

  • Vyvolává reklama žádoucí míru emocí nebo aktivaci paměťových procesů?
  • Vzbuzuje určitý prvek (například herec) pozitivní, negativní, nebo žádné emoce?
  • Všímá si respondent loga?
  • Registruje cílová skupina banner na webových stránkách?
  • Dívá se ve spotu na výrobek/značku? Nebo její pozornost přebijí nepodstatné podněty?




light

Obrázek






















VyhledatVytiskni tuto stránkuPoslat odkaz na tuto stránku › Marketingové výzkumy

© 2018 Insion