Služby

Jako výzkumná organizace se zabýváme výzkumy a inovacemi v oblasti psychologie a neurověd. Věnujeme se podpoře podnikání a rozvoje vzdělávání v rámci těchto aktivit:     

Náš tým tvoří výzkumní pracovníci, psychologové, neurologové, marketingoví odborníci a pracovníci ve vzdělávání.

 

Inovativní analýzy marketingové komunikace a komerčních nástrojů

Realizujeme marketingové exaktně psychologické výzkumy, vyplňující mezery v současných tradičních metodách. Odhalujeme skutečné a rozumem respondenta nezkreslené reakce a pomáháme tak vytvořit žádané produkty a efektivní marketingové kampaně. 


Název službyObsah službyPříklad zaměření
Rozbor propagace měřením emocí a kognitivních reakcí
  • analýza propagace dle změn mozkové aktivity (zvýšení pozornosti, aktivace paměťových center a emočních projevů)
  • analýza emočního zaujetí cílové skupiny 
  • porovnání variant propagačního sdělení dle reakcí v mozku a výběr efektivní varianty 
  • stanovení efektivních a neúčinných podnětů 
  • testování hesel a hlavních myšlenek kampaně 
  • výběr žádoucích vlastností produktu k propagaci 
  • Vzbuzuje reklama žádoucí míru emocí? 
  • Která verze billboardu vyvolá požadované reakce? 
  • Je spot efektivnější než konkurenční? 
  • Které prvky vyvolávají u konkurenčního marketingu pozitivní emoce?
  • Které vlastnosti produktu komunikované v letáku vzbuzují pozornost? (kombinace s monitoringem pohledu)

Rozbor propagace monitoringem zrakových reakcí

« více o službě »

  • monitoring pohledu cílové skupiny
  • objasnění vizuální pozornosti - které podněty zaujmou, jak dlouho jim je věnována pozornost aj.  
  • vyhodnocení orientace na webu
  • srovnání modifikací letáku se záměrem zjistit, která varianta zpracování nasměruje pohled zákazníků na žádoucí sdělení
  • stanovení optimálních míst pro umístění sdělení
  • doplnění ostatních služeb - přesná identifikace vizuálních podnětů vyvolávající ostatní měřené reakce 
  • Registruje cílová skupina banner na webových stránkách?
  • Kterých částí média si nejvíce všímá? 
  • Dívá se ve spotu na výrobek/značku? 
  • Všimne si product placementu?
  • Všímá si v propagačních materiálech loga? 
  • Které informace na letáku ji zaujmou? 
  • Zvýší se při pohledu na logo pozornost, zapojí se paměťové procesy? (kombinace s měřením kognitivních reakcí) 


Výzkumná činnost

Zabýváme se výzkumy reakcí mozku, vnímání a změn mozkové aktivity v různých oblastech, především ve vzdělávání, komunikaci a rozvoji lidských zdrojů.


Název služby  Obsah službyPříklad zaměření

Evaluace vzdělávání rozborem kognitivních reakcí 

« více o službě »

  • měření kognitivních reakcí přímo při vnímání vzdělávacích nástrojů
  • měření zvýšení pozornosti, paměťových procesů, rychlosti myšlení, AHA efektu, aktivace relevantních funkčních oblastí a dalších reakcí dle požadavků
  • vhodné kombinovat s monitoringem pohledu pro identifikaci konkrétního podnětu (odstavce v textu, věty, ilustrace aj.) 
  • Vyvolal výukový materiál žádoucí kognitivní reakce (pozornost, emoce aj.)?
  • Zrychlila metoda myšlení žáků?

Vědecké výzkumy

« více o službě »

  • výzkumy ve vzdělávání 
  • výzkumy v oblasti lidských zdrojů
  • výzkumy produktů a služeb
  • testování a spolupráce na inovacích
  • výzkumy v rámci public relations 
  • výzkumy využitelné jako zpestření při prezentacích 
  • další výzkumná činnost
  • specifický výzkum zaměřený dle požadovaného tématu  - například výzkum diference vnímání určitého podnětu u mužů a žen
  • výzkum působení nástroje na změny mozkové aktivity
  • vědecké ověření tvrzení ("Konzumace produktu vyvolává lepší náladu, pomáhá snižovat deprese.", ...)

 


VyhledatVytiskni tuto stránkuPoslat odkaz na tuto stránku › Služby

© 2018 Insion